Najczęściej zadawane pytania
BOS– Biuro Obsługi Samorządów
1. Jak uzyskać kompleksową wycenę usługi?
Najlepiej skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Samorządów (BOS). Do każdego regionu przydzielony
jest bowiem odpowiedni handlowiec, który przygotuje Państwu kompleksową ofertę odpowiadającą
Państwa potrzebom.
jest bowiem odpowiedni handlowiec, który przygotuje Państwu kompleksową ofertę odpowiadającą
Państwa potrzebom.
2. Jaki jest termin realizacji?
Termin realizacji zależy od rodzaju zamawianego produktu i zwykle twa od 7 do 21 dni roboczych.
W przypadkach szczególnych – ekspresowych, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOS).
W przypadkach szczególnych – ekspresowych, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOS).
3. Czy jest możliwość otrzymania próbki produktu przed jego zamówieniem?
Przy niektórych produktach jest taka możliwość, przy innych – ze względu na koszty przygotowania – niestety nie. Jednocześnie zapewniamy, że nasze wizualizacje w pełni odzwierciedlają wygląd każdego produktu.
4. Jakie jest minimalne zamówienie?
Minimalne zamówienie zależy od wybranego produktu, ale z reguły można zamówić już 1 sztukę. W przypadku zainteresowania małymi ilościami prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Samorządów (BOS), w którym doradzimy, która opcja zamówienia będzie dla Państwa najkorzystniejsza.
5. Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia należy wysłać do przydzielonego Państwu handlowca listę wybranych produktów
z informacją o ich liczbie oraz treści znakowania (np. herb/logo + adres strony internetowej + nazwa gminy, itp.). Zwrotnie otrzymają Państwo kompleksową ofertę wraz z wizualizacją zamówionych materiałów.
Po zaakceptowaniu warunków, odsyłamy Państwu do podpisu druk zamówienia zgodny
z ostatecznymi ustaleniami.
z informacją o ich liczbie oraz treści znakowania (np. herb/logo + adres strony internetowej + nazwa gminy, itp.). Zwrotnie otrzymają Państwo kompleksową ofertę wraz z wizualizacją zamówionych materiałów.
Po zaakceptowaniu warunków, odsyłamy Państwu do podpisu druk zamówienia zgodny
z ostatecznymi ustaleniami.
6. Jaka jest forma płatności?
Dla jednostek samorządowych standardowo wystawiamy fakturę z terminem 14 dni na zapłatę. W przypadku indywidualnych ustaleń z Biurem Obsługi Samorządów termin ten można skrócić bądź wydłużyć.
7. Jak przebiega dostawa?
Paczki wysyłamy firmą kurierską DPD z dostawą na drugi dzień (w chwili nadania przesyłki otrzymują od nas Państwo e-mail z informacją o jej statusie). Koszt dostawy to 15zł netto. W przypadku zamówień za co najmniej 500zł netto, paczkę wysyłamy bezpłatnie.
8. Jak zgłosić reklamację?
Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie, stąd w przypadku potrzeby reklamacji produktu bądź usługi prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Samorządów (BOS).