Jak promować Miasto? Brelok do kluczy, odznaka czy żeton?
Możliwości promowania Miasta jest wiele. Czy wszystkie są skuteczne?
Jakiego efektu oczekujemy wydając publiczne pieniądze?
Aby skutecznie i celowo wydać publiczne środki warto wiedzieć, w jakim celu promuje się Urząd.
Reklama to przecież określenie kojarzone najczęściej z zachęcaniem do zakupu lub konkretnych działań indywidualnych odbiorców. Do kogo zatem działania promocyjne Urzędu powinny być skierowane?
Promowanie Miasta to przekaz informacji o tym, że region się zmienia i rozwija, a tym samym chce i ma możliwości przyciągnięcia do siebie nowych mieszkańców i inwestorów.
Drobne gadżety typu brelok do kluczy, odznaka, lub żeton do wózka ucieszą każdego obdarowanego ze względu na estetykę, a dzięki funkcjonalności nie trafią do przysłowiowego kosza. Będą skutecznym sygnałem dla obdarowywanych – jesteście ważni i potrzebni.
Mieszkańcy polskich miast coraz chętniej identyfikują się z zamieszkiwanym regionem i chcą być z niego dumni. Im więcej się dzieje i zmienia, tym chętniej obywatele angażują się w lokalne działania. Cudze chwalicie, swego nie znacie, jest utożsamiane z tzw. patriotyzmem lokalnym oraz przekonaniem, że Gmina i Powiat to Moja Mała Ojczyzna.